Από το ΣοφοκλέουςIn αναδημοσιεύουμε:
Νέο μεγάλο άνοιγμα ετοιμάζουν τα ΕΛΠΕ μετά την εξαγορά των πρατηρίων της BP. Στόχος της διοίκησης είναι η περεταίρω αύξηση του μεριδίου της πίττας που ελέγχουν στην αγορά καυσίμων.
Σε αυτό το πλαίσιο η ΕΚΟ –θυγατρική των ΕΛΠΕ- αγόρασε το καλοκαίρι δυο πλοία τύπου Ro-Ro για τη μεταφορά καυσίμων στα νησιά. Η εταιρία είναι πολύ κοντά στην απόκτηση δυο ακόμα πλοίων ίδιου τύπου.
Μετά την ολοκλήρωση και αυτής της κίνησης η ΕΚΟ θα στραφεί στην επέκταση του δικτύου πρατηρίων στα νησιά, όπου μέχρι τώρα κυριαρχούν μικρότερες εταιρίες εμπορίας πετρελαιοειδών.
Με το στόλο των ΕΛΠΕ να ξεπερνά τα 4 πλοία το κόστος και η ταχύτητα μεταφοράς θα μειωθούν αισθητά ενώ η εταιρία θα μπορεί να μεταφέρει καύσιμα με κάθε καιρό! Όπερ σημαίνει ότι θα μπορέσει να καταφέρει καίρια πλήγματα στις μικρότερες εταιρίες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα στις μεταφορές καυσίμων και να διευρύνει τα μερίδια αγορά που κατέχει.
Νέο μεγάλο άνοιγμα ετοιμάζουν τα ΕΛΠΕ μετά την εξαγορά των πρατηρίων της BP. Στόχος της διοίκησης είναι η περεταίρω αύξηση του μεριδίου της πίττας που ελέγχουν στην αγορά καυσίμων.
Σε αυτό το πλαίσιο η ΕΚΟ –θυγατρική των ΕΛΠΕ- αγόρασε το καλοκαίρι δυο πλοία τύπου Ro-Ro για τη μεταφορά καυσίμων στα νησιά. Η εταιρία είναι πολύ κοντά στην απόκτηση δυο ακόμα πλοίων ίδιου τύπου.
Μετά την ολοκλήρωση και αυτής της κίνησης η ΕΚΟ θα στραφεί στην επέκταση του δικτύου πρατηρίων στα νησιά, όπου μέχρι τώρα κυριαρχούν μικρότερες εταιρίες εμπορίας πετρελαιοειδών.
Με το στόλο των ΕΛΠΕ να ξεπερνά τα 4 πλοία το κόστος και η ταχύτητα μεταφοράς θα μειωθούν αισθητά ενώ η εταιρία θα μπορεί να μεταφέρει καύσιμα με κάθε καιρό! Όπερ σημαίνει ότι θα μπορέσει να καταφέρει καίρια πλήγματα στις μικρότερες εταιρίες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα στις μεταφορές καυσίμων και να διευρύνει τα μερίδια αγορά που κατέχει.
1 σχόλιο:
Motor Oil Vs Shell=1-0
Δημοσίευση σχολίου