Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

ΠΕΡΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ, ΑΠΟΨΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΙΝΩΝ

Από τον συνάδελφο Κ. Φίλη λάβαμε το παρακάτω κείμενο:
Διαβάζω καθημερινά σχόλια των τριών (3) Έως (5) γραμμών, αφαιρετικά, μηδενιστικά έως και προσβλητικά για όλους και για όλα και κάτω από άρθρα με σημαίνοντα και σημαινόμενα 1 Κατηγορούνται οι διαχειριστές για πλημμελή ενημέρωση για το τι έγινε στην ομοσπονδία π.χ λές και αυτοί είναι το κέντρο τύπου της ελευθεροτυπίας!!!

Ότι μπορούν να στοιχειοθετήσουν και να διασταυρώσουν το αναρτούν και πολλές φορές με λάθη! Μα συνάδελφοι δεν είναι δημοσιογράφοι οι διαχειριστές! Απλοί εργαζόμενοι είναι κατά πάσα πιθανότητα και αυτοί. Με κάποια σκοπιμότητα δεν λέω! Γιατί εμείς που σχολιάζουμε με κάποια σκοπιμότητα δεν σχολιάζουμε? Κάτι δεν προσπαθούμε να περάσουμε σαν άποψη? Κανένας καθαρός και αναμάρτητος! ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΠΕ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΗΝ ΑΥΤΑΠΑΤΑΣΘΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. Το βαφτίζω λοιπόν εγώ ο υπογράφων «ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΠΕ» σε συντομογραφία «ΚΑΦΕΡΕΛ» και όποιος θέλει συμμετέχει όποιος δεν θέλει απέχει!

Όποιος τάχει τετρακόσια και τα χαμνά του 2.400 (ά ρε Γιάγκουρα μαθαίνω και εγώ) κάθεται και γράφει επώνυμα άρθρα που βοηθούν και προάγουν τον παραπέρα διάλογο! Και όχι να κρίνει σε δύο γραμμές τα αναρτώμενα άρθρα η τα τηλεγραφικό τω τρόπω σχόλια! Δέκα φορές προσπάθησα να φτιάξω ένα σχόλιο για ανάρτηση και δέκα φορές το έσβησα! Και ξέρετε γιατί? Διότι σκέφτηκα τα κακοπροαίρετα σχόλια των ανώνυμων και δεν θα μπορούσα να τα αντέξω! Εδώ κολλήσαμε στο «10% ΞΕΡΟ» Λες ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ Της Ελληνικής Κοινωνίας αλλά και των ΕΛΠΕ σήμερα! Λές και ΑΝ είναι μεγαλύτερο το 5% του Οφθαλμίδη από το δεν ξέρω πόσο του Αθανασόπουλου θα έχει περιαγάγει υπέρλαμπρη νίκη ο Οφθαλμίδης! Ρε 100% μου λείπει εμένα αλλά που να το βρώ?

Ρε εσείς «ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΗ»! Εγώ και επώνυμα γράφω και ψευδώνυμα γράφω και ανώνυμα γράφω! Γιατί είμαι ένας πτωχός μικρός εργαζόμενος! Και λειτουργώ κατά το δοκούν! Όποιος έχει άποψη (εγώ ακόμα ψάχνομαι) να βγεί και να αναρτήσει την άποψή του σαν «ΑΡΘΡΟ ΕΠΙΔΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΩΝ». Και εμείς που σχολιάζουμε να σχολιάζουμε «το σχόλιο» όχι τον σχολιαστή»! Αναρτώνται άρθρα για 620 εργολαβικούς και παίρνουν δύο (2) σχόλια! Αναρτώνται άρθρα για επενδύσεις και παίρνουν μηδενικά σχόλια! Αναρτώνται άρθρα για την σύμβαση και παίρνουν πενήντα (50) σχόλια! Την πάρτυ μας κοιτάμε όλοι! Μα ρε μ@λάκα μου ο εργολαβικός είναι το παιδί σου ! Και αν δεν είναι το δικό σου είναι το δικό μου! Χέστ@κες θα μου πεις! Εντάξει! Δεν σε παρεξηγώ! Η γενιά των γονιών μας αφιέρωσε τη ζωή τους για το καλό των παιδιών τους! Το ίδιο κάνω και εγώ! ΕΣΥ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ! Μην απορείς όμως που μόνο ρηχά σχόλια γίνονται εδώ ενώ οι σοβαροί (και υπάρχουν αυτοί) είναι απόντες!!

ΑΠΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ!

Δ Ε Ν Ε Ι Σ Α Ι Σ Ο Β Α Ρ Ο Σ!!!!!!

Βρίστε όσο θέλετε! Εγώ σας απαντώ με την υπογραφή μου!

ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ

Ο ΦΙΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΧΩΡΙΣ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΩΣ

ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ

ΜΑ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΩΝΥΜΩΣ

Υ.Γ

Για αυτούς που θα με βρίσουν «ΧΕΣΤΗΚ@»

Δεν υπάρχουν σχόλια: