Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ

Έτσι μπράβο ντε!
Πρέπει να σας προκαλέσουν για να πάρετε φωτιά? Πρέπει να σας τα χώνουν ο Γιάγκουρας και ο βουκόλος?
Κάθε σχόλιο από αυτά που έγιναν στο παρακάτω άρθρο μου θα μπορούσε να είναι κανονικό αναρτημένο άρθρο!
Οι κοιμώμενοι και οι χαλαροί κανένα πρόβλημα δεν έλυσαν ποτέ και σε καμία κοινωνία!
Στην αρχαία Αθήνα αν δεν ανέβαινες στο βήμα να πεις έστω μια μαλακία σε διέγραφαν από τα κατάστιχα και περνούσες στην χλεύη των πολιτών!
Επί των διαχειριστών επιμένω κρίνοντας εξ ιδίων ! Είμαι παλαιός και έχω άμεσες πηγές πληροφόρησης και πολλές φορές πριν ακόμα εκδηλωθούν τα γεγονότα. Παρά ταύτα αδυνατώ να αναρτήσω άρθρο διότι όσο και να μου το κρίνουν με συγκατάβαση θα βασίζεται σε πληροφορίες στα όρια της φήμης αλλά και σε προσωπική εκτίμηση. Δεν είμαι δα και δημοσιογράφος!! ΓΙΑΤΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ? Αντίθετα όταν σχολιάζεις τετελεσμένα γεγονότα εκεί το πράγμα είναι χειροπιαστό και παρά την διαφορετική γωνία θέασής του από τον καθένα μας καθίσταται το όποιο σχόλιο περισσότερο αντικειμενικό.
Για αυτό σας λέω. Ας παίρνουμε τα άρθρα τους σαν ερέθισμα για κατάθεση απόψεων. Αν διαπιστώνουμε πως «αλληθωρίζουν» προς κάποια σκοπιμότητα την καταγγέλλουμε και καταθέτουμε εμείς την δική μας άποψη που «αλληθωρίζει» προς την δική μας σκοπιμότητα. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ.
Εγώ δικηγόρος δεν είμαι κανενός. Ένας απλός οργανάς είμαι, με πτωχές απόψεις. Δύο τινά μπορούν λοιπόν να συμβούν. Η θα με βρίσετε για την άποψή μου και θα προσπαθήσετε να με ξεφτιλίσετε η θα καταθέσετε άλλη άποψη ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ. Και οι δύο επιλογές ευπρόσδεκτες! Ο καθένας σας αποφασίζει . Επώνυμα, ψευδώνυμα η ανώνυμα. Μακριά μόνο από συκοφαντίες.
Όσο για τις σκοπιμότητες αυτά είναι άλλοθι. Θες να γράψεις? ΓΡΑΨΕ! Έχεις άποψη? ΠΕΣΤΗΝ! Έχεις σκοπιμότητα? Προσπάθησε να την περάσεις. Αν ο άλλος είναι βούρλο ας την καταπιεί! Αν είναι ανοιχτομάτης ας προσπαθήσει να στην ανατρέψει, να στην ακυρώσει, να στην μηδενίσει. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ!! Και εγώ τα σαββατόβραδα που βγάζω την γυναίκα μου για διασκέδαση και της κάνω χαρούλες και τσαλίμια όλος σκοπιμότητα είμαι!! Για τα επακόλουθα δεν την προϊδεάζω!!!!!!!

ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ
ΧΩΡΙΣ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΩΣ
Ο ΦΙΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: