Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

ΠΕΡΙ ΔΡΑΧΜΙΚΩΝ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!

ΓΡAΦΕΙ Ο ΒΟΥΚΟΛΟΣ
«Αύξηση 120 € σε κάθε Μ.Κ. ή εναλλακτικά 10% Γενική Αύξηση από 01/01/09»
Mα αυτά είναι δύο διαφορετικά αιτήματα! Ισοβαρή μάλλον και σε γενική προσέγγιση σε ότι αφορά το όποιο κόστος για την εταιρεία αλλά ανισοβαρή για τους εργαζομένους!
Άρα η εταιρεία έτσι η αλλιώς ξέρει τι θα δώσει τουλάχιστον στιγμιαία ! Εξαρτάται όμως με ποιόν τρόπο θα το δώσει. Γιατί σε βάθος χρόνου και για αυτήν μάλλον δεν είναι το ίδιο. Έτσι εκτιμώ τουλάχιστον. Θα συμβουλευτώ και τον «ξέρω λίγα μαθηματικά» και θα επανέλθουμε.
Εγώ και ο νέος όμως δεν ξέρουμε τι θα πάρουμε! Και ακόμα χειρότερα δεν ξέρουμε τι ακριβώς διεκδικούμε! Κινδυνεύουμε δηλαδή να μας πει η εταιρεία πως όταν αποφασίσετε τι ακριβώς θέλετε ξαναελάτε!
Διότι στην μία περίπτωση, την κλασικά ποσοστιαία εγώ παίρνω το διπλάσιο ποσό από τον νέο επί του βασικού μου, το οποίο με τις μεγαλύτερες προσαυξήσεις μου γίνεται ακόμα μεγαλύτερο!
Στην άλλη πάλι, παίρνουμε τα ίδια δραχμικά επί του βασικού αλλά ο νέος παίρνει το διπλάσιο ποσοστό από εμένα. Βέβαια εγώ έχω πολλαπλάσιες προσαυξήσεις από τον νέο και πάλι θα του ρίξω στην τελική ευθεία. Φαύλος κύκλος. Μπερδεύτηκα!
Τελικά όταν η εταιρεία στις διαπραγματεύσεις επιλέξει το ένα εκ των δύο, αυτό που την συμφέρει σίγουρα, για πολλούς και ευνόητους λόγους, εσείς τι θα αποφασίσετε? Δεν υπάρχει κίνδυνος να με βάλετε να τσακωθώ με τον νέο που είναι δίπλα μου? Προς τα πού θα πάτε? Μάλλον προς το παράθυρο! Ποιο παράθυρο? Να σου πω εγώ? Θα πετάξετε τον Δημητρίου από το παράθυρο για την ανακατοσούρα που σας δημιούργησε αφού ήδη θα έχετε ενσπείρει την γκρίνια μεταξύ ρετιρέ και υπογείων. Επομένως μάλλον και εσείς πρέπει να πηδήσετε από το παράθυρο αφού δεν ενστερνισθήκατε εξ αρχής την πρόταση του Μετώπου η δεν καταφέρατε να πείσετε τον Δημητρίου να ενστερνισθεί την δικιά σας ώστε η διεκδίκηση να είναι μία, ξεκάθαρη και τέτοια που να ικανοποιεί όλους.
Αναλογίζομαι πόσο με βοήθησε στη σύμβαση του 82 το πεντοχίλιαρο του Παπανδρέου δραχμική διόρθωση, όταν εγώ έπαιρνα 15.000δρχ. είχα ένα μωρό ενός έτους και έδινα 6.300δρχ ενοίκιο, και ότι τότε καθόλου δεν με πείραξε που μερικοί υψηλόβαθμοι συνάδελφοί μου αποκλείστηκαν από αυτή την παροχή διότι εγώ σχεδόν πεινούσα για αυτούς θα νοιαζόμουνα? Και τώρα έχοντας εξασφαλίσει στέγη και το μωρό εκείνο το πάντρεψα, καλή του ώρα καλά να είναι, και δεν μπορώ να πω ότι είμαι πλούσιος αλλά είμαι έτοιμος να υποστώ τα ίδια από την αντίθετη όμως θέση, σας προτρέπω ότι και αν γίνει να επιλέξετε έστω και αργά την κουρτίνα Νο 1. Δηλαδή το οποιοδήποτε σενάριο θα ενισχύσει του νέους και χαμηλόμισθους. Και δεν είμαι γενναιόδωρος, μεγαλόψυχος η κουβαρντάς.
Απλά εκεί που ήμουν εγώ το 82 τώρα είναι η κόρη μου! Και από εγωισμό ντρέπεται να μου ζητήσει δανεικά! Ας τα πάρουμε λοιπόν από την δική μου τσέπη και ας τα βάλουμε στην δική της με τον τρόπο που μόνο εμείς οι έμπειροι ξέρουμε!
Άντε, χρόνια πολλά, ας χαλαρώσουμε μέρες που έρχονται, καλά να περάσετε και από το νέο έτος καλά ξεμπερδέματα!!!!

Υ.Γ 1
Α και να μην ξεχάσω! Από μένα μην περιμένετε βοήθεια η συμπαράσταση διότι όπως έχω καταγγείλει εμένα δεν με ρώτησε κανείς για αυτές τις αλχημείες που κάνετε. Ό,τι κάνετε μόνοι σας θα το κάνετε. Ξέρετε εσείς! Πως τόπες εσύ εκεί στην γωνία? Σιγά μη σε ρωτάγαμε? Αυτό σου λέω και εγώ. Σιγά μην σας βοηθήσω! Αφού έτσι που τα κάνατε δεν ξέρω τι να διαλέξω! Επομένως άμα δεν ξέρεις τι θέλεις τι να πας να στηρίξεις? Με βλέπω να ψοφάω σαν το γαϊδαρο μπροστά στο δίλημμα «το νερό η το σανό».

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ" ΣΤΑ ΕΛΠΕ"? ΤΙ ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΟ ΠΩΛΗΣΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΦΗΚΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(19/12/08) ΣΤΗΝ ΕΚΟ? ΑΝΕΛΑΒΕ ΔΡΑΣΗ Ο ΒΕΝΙΕΡΗΣ, Η ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ "ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ" ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΟ?

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ "ΑΙΓΥΠΤΙΟ" ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΟ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΕΧΟΥΝ ΦΑΛΗΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, Η EUROBANK ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ" ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΠΕ? ΚΥΠΡΙΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

Ανώνυμος είπε...

Αριστερές λογικές και λογιστικές.
Ισότητα προς τα κάτω ή ανισότητα προς τα πάνω;
Εμένα προσωπικά η πρόταση του Αγων. Μετώπου με συμφέρει οικονομικά, αλλά δεν με εκφράζει ιδεολογικά.
Πάντως από τη στιγμή που εγώ θα πάρω αυτά που δικαιούμαι, λίγο με ενδιαφέρει πόσο πραπάνω θα πάρει ο διπλανός μου...
Το λέω αυτό γιατί παλιά στην petrola, κάποιοι δεν έπαιρναν, για να τα πάρουν οι ημέτεροι !

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν πάντα υπέρ λιγότερων διεκδικήσεων (σε αριθμό), αλλά κατανοώ τη προσπάθεια να «χαϊδευτούν» περισσότερα αυτιά. Αποδεκτό λοιπόν. Με εκείνα τα επιδόματα της ανώτατης εκπαίδευσης όμως τι μπάχαλο έχετε κάνει κύριοι διαχειριστές της συνδικαλιστικής εξουσίας.
Και εξηγούμαι: Το επίδομα MASTER για ΑΕΙ και ΤΕΙ που ζητάτε λογικότατο. Το 5% όμως επιπλέον σε κάθε πτυχίο γιατί; Δεν καλύπτονται οι πτυχιούχοι με το εισαγωγικό κλιμάκιό τους ; Γνωρίζετε ποια είναι η μισθολογική διαφορά του 9ου κλιμακίου από το 19ο; ΤΕΡΑΣΤΙΑ δεν φτάνει; Αφήστε να πάρει κάτι και ο φτωχός....
Έπειτα τι μπάχαλο με τους τεχνολόγους. Γιατί 15ο το κλιμάκιο εισαγωγής; Από ότι γνωρίζω έχουν τα ίδια έτη σπουδών με τα πανεπιστήμια πλέον. Γιατί οι πανεπιστημιακοί στο 12ο; Παλιά τα εισαγωγικά κλιμάκια ήταν: 16ο για ΤΕΙ 14ο για Πανεπιστήμια,13ο για Πολυτεχνεία. Τώρα αν και τα ΤΕΙ έγιναν τεταρτοετούς διάρκειας και ΑΤΕΙ πλέον, τα εισαγωγικά κλιμάκια είναι αντίστοιχα 15, 12, 9.
Άσε που εκείνη η υποτιθέμενη αύξηση για τα ΤΕΙ δεν είναι 5% αλλά 4%, ΓΙΑΤΙ;
Μήπως έχετε μείνει 200 χρόνια πίσω; Μήπως το σωματείο αποτελείται από πανεπιστημιακούς μόνο και δεν το έχουμε καταλάβει και ΕΥΛΟΓΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ με την σύμφωνο γνώμη της εργοδοσίας, η οποία παραμένει εφησυχασμένη και ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΗΚΗ σε απόψεις;

Ανώνυμος είπε...

...ζαβαρακατρανέμια!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥΛΟΓΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ

Ανώνυμος είπε...

σσσσσσσσ!!!!!σσσσσ

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΕΝΕΑ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ "ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ".ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΔΑΚΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ".

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΜΕ 60 ΕΥΡΩ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΑΜΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΕΣΣΕ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΘΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΕΝΕΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ.