Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007

Μια βραδιά στο Φαρ - Ουέστ (2)



Από τον συνάδελφο που μας έστειλε την χθεσινή ιστορία λάβαμε την συνέχειά της και την δημοσιεύουμε:
Περίληψη προηγουμένου: Στου Στάν Λέι έχουν μαζευτεί ο Σικελός, ο Ιερέλι και η παρέα τους και τις μετράνε. Όμως ένα λάθος στη σούμα αναγκάζει τον Σικελό να αρχίσει τις περικοπές...
-Σκάστε. Θα αρχίσω περικοπές. Κόβω μία από τον Πρόεδρο. Κόβω άλλη μία από τον Μαύρο άλλη μία από τους Συνονθυλευμένους και μία από τον Ψηλό με τον λαγό.
-Ωραία, ωραία τώρα έχουμε 4 - 6 που σημαίνει ότι με λίγη προσπάθεια βγαίνουμε πρώτοι, είπε ο Μετρητάκης
Ο Φραγκόπουλος, που τόση ώρα δεν μιλούσε, κοίταξε τον Καγιέν και είπε:
-Είστε ιδιαίτερα απαισιόδοξοι. Και κυρίως εσύ Κας.
-Δεν με λένε Κας θα με λες με το όνομά μου ... Μετρητάκης.
-Ηρεμία παιδιά, είπε αργά και συρτά ο Καγιέν σημασία δεν έχει πόσες θα πάρουμε αλλά τι θα γίνει μετά.
-Εξάλλου όσες πάρουμε καλές θα είναι, είπε η Λευκάκη.
-Τι εννοείς Καγιέν; είπε ο Σικελός.
-Εγώ, ο Μετρητάκης και ο Φραγκόπουλος πρέπει να έχουμε δέσμευση του παππού ότι θα γίνουμε καπεταναίοι περιοχής. Επίσης θέλουμε 2-3 θέσεις κουμανταδόρων και 3-4 θέσεις πρωτοπαληκαριών.
-Εντάξει, εντάξει είπε ο Σικελός. Αυτό αφήστε το απάνω μου. Τώρα ήρθαμε εδώ να κανονίσουμε το σχέδιο δράσης τα άλλα ας τα αφήσουμε για μετά.
-Εγώ λέω να φάμε πρώτα κάτι ρε παιδιά, είπε ο Μετρητάκης.
-Συμφωνώ, είπε ο Ιερέλι.
-Μια ζωή εσείς οι δύο γαμ..τε την κουβέντα. Πόσα κιλά λαμάκες είστε,είπε ευγενικά η Λευκάκη.
Ο ΝικΝτικ έσβησε το τσιγάρο του και είπε:
-Το σκέφτηκα. Θα λέμε ότι κέρδισα την δίκη και είμαι ελεύθερος. Έτσι θα αρπάξουμε απο αυτές που θα πήγαιναν στον Σκούτερ με τον Άγριο Τζίμυ.
-Προσοχή παιδιά μην πούμε "έλα μαζί μου να σε φτιάξω". Όλα τα άλλα επιτρέπονται αυτό όχι, είπε ο Μετρητάκης
-Η Ρίτα έχει μια πιο ολοκληρωμένη λύση, είπε ο Σικελός. Πλησιάστε και ακούστε προσεκτικά.
Οι εκλογές κρατούν δύο ημέρες.
-Και μια νύχτα, είπε με πονηρό ύφος ο Αλειφερμένος.
-Θαύμα, Θαύμα μίλησε ο Αλειφερμένος. Αγόρι μου δεν είχα ακούσει την φωνή σου και νόμιζα πως είσαι μουγγός αλλά δεν είχα πει τίποτα επειδή είμαι ευγενής, είπε η Λευκάκη.
-Όπως είπε ο Αλειφερμένος υπάρχει και μια νύχτα, είπε ο Σικελός. Αυτή τη νύχτα θα δράσουμε. Για αυτή την δουλειά καταλληλότερος είναι ο ΝικΝτικ. Θα βρείς λοιπόν 2 έμπιστους και θα ...
-Εντάξει κατάλαβα μη συνεχίζεις και οι τοίχοι έχουν αυτιά.
-Πριν φύγουμε θέλω να κάνω μια δήλωση, είπε ο Καγιέν. Αν δεν γίνω μέχρι το΄τέλος του Χρόνου καπετάνιος θα τα πω όλα.
Αυτά είπαν και έφυγαν στα 4 σημεία του ορίζοντα.
Τι θα γίνει στο τέλος;
Σε μια βδομάδα θα μάθουμε.
Ο Μυστήριος Ελευσίνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: