Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Διέλυσαν και την ΔΑΚΕ στα ΕΛΠΕ

Από σχόλια συναδέλφων αλιεύσαμε τα παρακάτω χόλια της εφημεριδας "Το ΠΑΡΟΝ" με ημερομηνίες 4 και 11/11/2007


Η Διοίκηση των ΕΛΠΕ κατάφερε τελικά να διαλύσει την ΔΑΚΕ στα ΕΛΠΕ. Η όλη πολιτεία της πρώτα φούντωσε τις εσωκομματικές στην ΝΔ και την ΔΑΚΕ στα ΕΛΠΕ και κατόπιν πίεση (και τα κατάφερε) να αποκεφαλιστούν οι «αντιφρονούντες», που είχαν όμως την συντριπτική πλειοψηφία της παράταξης. Μ’ αυτόν τον τρόπο ελπίζει να ανεβάσει τα ποσοστά της ΑΔΚΕ (ΔΑΚΕ Νο2) στις εκλογές του σωματείου που γίνονται αυτόν τον μήνα. Όλα αυτά στην απέλπιδα προσπάθεια της να ελέγξει το σωματείο των ΕΛΠΕ. Λάθος χειρισμός του «παππού». Ευνοϊκότερα γι’ αυτόν αποτελέσματα θα είχει αν έριχνε γέφυρες στην φιλοβενιζελική ΠΑΣΚΕ των ΕΛΠΕ. Έτσι η διοίκηση των ΕΛΠΕ μπορεί να υπερηφανεύεται ότι εκτός από την μόνιμη εγκατάσταση Εισαγγελέα στα ΕΛΠΕ, κατάφερε να διαλύσει και την ΔΑΚΕ. Και για του λόγου το αληθές, η ανακοίνωση της εκτελεστικής επιτροπής της ΔΑΚΕ.

Έβαλαν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα 4/11/2007
Η πολιτική της Διοίκησης Χριστοδούλου στα ΕΛΠΕ, που άφησε τα μεγάλα σκάνδαλα ατιμώρητα, είχε σαν λογικά επακόλουθο να γίνουν τα ίδια και χειρότερα επί των ημερών της. Και έγιναν είτε με τους ίδιους σκανδαλοποιούς είτε με ημέτερους που τοποθετήθηκαν στα πάστα. Όπως έχουμε γράψει κατά συρροή, στα ΕΛΠΕ γίνεται της… ρεμούλας.
Για ένα απ' όλα έχει εγκατασταθεί και εισαγγελέας στα ΕΛΠΕ. Βέβαια είναι από τα μικρότερα, αλλά εκεί θέλησε ο κ. πρόεδρος να κάνει την πρέπουσα πρόσκληση (βέβαια αν για κάθε σκάνδαλο που γίνεται στα ΕΛΠΕ καλούνταν και ένας εισαγγελέας, τα ΕΛΠΕ θα μετατρέπονταν σε εισαγγελία).
Η διοίκηση Χριστοδούλου μόλις εγκαταστάθηκε άλλαξε τον υπεύθυνο για τα πούλμαν μεταφοράς των εργαζομένων και διόρισε έναν ημέτερο. Σήμερα (τρία χρόνια μετά) το «γαλάζιο» αυτό παιδί έγινε πλούσιο από τις μίζες και έχει δικά του πούλμαν που μεταφέρουν τους εργαζομένους των ΕΛΠΕ!
Αλλά ήρθαν οι καβγάδες (για το… πάπλωμα) μεταξύ διοίκησης και ΔΑΚΕ, καθώς και η διάσπαση της ΔΑΚΕ σε δύο παρατάξεις και το «γαλάζιο παιδί» «καρφώθηκε» στον εισαγγελέα και τέθηκε σε διαθεσιμότητα. Στη συνέχεια η διοίκηση μετακίνησε και τον Διευθυντή Υποστήριξης (όπου και το «γαλάζιο» ξεφτέρι) στο… ψυγείο.
Και οι δύο απομακρυνθέντες έχουν τοποθετηθεί από τη διοίκηση Χριστοδούλου. Βέβαια καμιά αυτοκριτική δεν υπήρξε από πλευράς διοίκησης για τις λανθασμένες, όπως αποδεικνύεται, τοποθετήσεις. Ούτε βέβαια επανατοποθετήθηκε ο πρώην υπεύθυνος των πούλμαν στη θέση του «λεωφορειούχου». Ο νέος υπεύθυνος είναι πάλι ημέτερος της διοίκησης και έπρεπε να είχε συνταξιοδοτηθεί προ μηνών (ίσως να για συνταξιοδοτηθεί κι αυτός λεωφορειούχος).
Αν είναι αλήθεια αυτά που καταγγέλλονται, υπάρχει ένα κρίσιμο ερώτημα: για να είναι τόσο αποδοτικές οι μίζες, πόσο μεγάλα είναι τα κόμιστρα;
Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος. Ξέρετε σε ποιον έδωσε η διοίκηση των ΕΛΠΕ να εκτελεί χρέη Διευθυντή υποστήριξης; Στον κ. Καραλή. Ναι, ο πασίγνωστος από την περιβόητη εταιρεία ΠΑΓΚΑΙΑ, από τον βίο και την πολιτεία του στην ΟΚΤΑ στα Σκόπια, για τον οποίο έχουν γραφτεί τόσα και τόσα, με «πλούσια» δράση και στην ΕΚΟ κατά το παρελθόν. Οι εργαζόμενοι στα ΕΛΠΕ λένε ότι έβαλαν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

Οι λεωφορειούχοι των ΕΛΠΕ και οι ευθύνες 4/11/2007
Επτά κρίσιμα ερωτήματα απαιτούν ικανοποιητικές απαντήσεις
Το πανελλήνιο παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα πως στα ΕΛΠΕ οι εκλεκτοί της διοίκησης Χριστοδούλου μετασχηματίζονται από εργατοϋπάλληλοι σε αστική τάξη (λεωφορειούχοι). Έτσι είναι δυστυχώς, η Κίρκη της εξουσίας αλλάζει τους ανθρώπους και καταργεί… την πάλη των τάξεων! Από το πραγματικά αξιοθαύμαστο γεγονός [υπάλληλος (-οι) με τις μίζες που τσέπωναν από τα πούλμαν μεταφοράς των εργαζομένων κατάφεραν να αγοράσουν πούλμαν, τα οποία έβαλαν στη συνέχεια στη λίστα των αυτοκινήτων που μετέφεραν τους εργαζομένους των ΕΛΠΕ], γεννιόνται μερικά σοβαρά ερωτήματα και ζητάμε να έχουμε απαντήσεις από τη διοίκηση των ΕΛΠΕ.



  1. Πόσο μεγάλες ήταν οι μίζες, ώστε να μπορέσει κάποιος (-οι) να αγοράσει πούλμαν (και πόσα είναι αυτά);

  2. Για να υπάρχουν τόσο μεγάλες μίζες, τα κόμιστρα είναι φυσικό να ήταν υπερβολικά; Ποιου ύψους ήταν τα κόμιστρα και πως δεν το ανακάλυψαν έγκαιρα οι προϊστάμενοί του (των) υπευθύνου (-ων); ο κ. Καραλής για παράδειγμα;

  3. Ούτε το περίφημο και πολυδιαφημισμένο σύστημα διαδικασιών Best 50 δεν μπόρεσε να ανακαλύψει τίποτα;

  4. Απ' ό,τι γνωρίζουμε, οι υπεύθυνοι για τα πούλμαν μεταφοράς των εργαζομένων τοποθετήθηκαν στις θέσεις τους από τη διοίκηση Χριστοδούλου. Μάλιστα ο ένας αντικατέστησε κάποιον άλλον για τον οποίο δεν είχε ακουστεί άτι έκανε παρανομίες. Έχουν την πρόθεση οι κύριοι Χριστοδούλου και Καβουλάκος να κάνουν την αυτοκριτική τους και να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν για το θλιβερό αυτό συμβάν;

  5. Αληθεύει άτι αυτός που ανέλαβε την υπευθυνότητα της μεταφοράς των εργαζομένων έπρεπε να είχε συνταξιοδοτηθεί προ μηνών; Ποια είναι τα προσόντα του νέου υπευθύνου, χάριν των οποίων επελέγη, ή απλώς είναι ευνοούμενος της διοίκησης (οπότε θα πρέπει να αναμένουμε και νέες φουρνιές λεωφορειούχων-υπαλλήλων);

  6. Αληθεύει άτι ανέλαβε προσωρινά χρέη διευθυντή στην εν λόγω διεύθυνση ο κ. Καραλής, για τον οποίο τόσα και τόσα έχουν γραφεί στις εφημερίδες χωρίς να διαψευστούν ποτέ;

  7. Ελπίζει η διοίκηση των ΕΛΠΕ ότι ο κ. Καραλής (που έγινε διάσημος για την off-shore εταιρεία Παγκαία, για τον βίο και την πολιτεία του στα Σκόπια, καθώς και για τη «δράση» του στην ΕΚΟ) θα τα καταφέρει καλύτερα με τα πούλμαν ή θα συνεχίσει να γράφει σελίδες απείρου κάλλους;

Κύριοι Χριστοδούλου και Καβουλάκο: δεν είναι δυνατόν να αποφεύγετε να απαντάτε στα δημοσιεύματα. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός. Στην προκείμενη περίπτωση είναι ομολογία συνενοχής. Περιμένουμε λεπτομερείς απαντήσεις.
Εσείς, κύριε Φώλια, νομίζετε άτι μπορεί η διοίκηση των ΕΛΠΕ να συνεχίσει να παριστάνει τον κωφάλαλο και να μην απαντάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: