Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι της "Καθημερινής", της Παρασκευής 5/10/07, σελ. 28 (μέλους του φίλα προσκείμενου προς την Διοίκηση Ομίλου). Η διαρροή κατά την στιγμή που η έρευνα είναι σε εξέλιξη χωρίς να υπάρχει τελική κατάληξη, δείχνει να είναι κατευθυνόμενη και περιέχει ανακρίβειες, όπως :
1. Αμεση : Μόνον άμεση δεν ήταν η αντίδραση της Διοίκησης. Το θέμα ήταν γνωστό εδώ και δύο χρόνια σε ΟΛΟΥΣ.
2. 4μηνη διαθεσιμότητα : Εκ παραδρομής προφανώς, αναφέρθηκε 4μηνη και όχι 6μηνη διαθεσιμότητα.
3. Η έρευνα υποτίθεται οτι είναι μυστική και σε εξέλιξη. Χωρίς να υπάρχει τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, παρά μόνο μια απόφαση για διαθεσιμότητα και πολλές φημες, διαρρέεται έντεχνα προς τον τύπο δημοσίευμα, το οποίο καταδεικνύει τα δήθεν ακαριαία αντανακλαστικά της Διοίκησης, καθώς και την "άτεγκτη" στάση της.
Επιτρέψτε μας να σας γνωρίσουμε κάποιες λεπτομέρειες :
Η έρευνα διεξάγεται ύσταρα από καταγγελία συγκεκριμένου "Πολίτη", ο οποίος είναι εργολάβος και διαθέτει λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού.
Ο συγκεκριμένος "Πολίτης' άρχισε να συνεργάζεται με τα ΕΛΠΕ κατόπιν πολιτικής "σύστασης", η οποία απευθύνθηκε σε σε υψηλόβαθμο στέλεχος και όχι στον χαμηλόβαθμο υπάλληλο ο οποίος ελέγχεται.
Στην πορεία της συνεργασίας με την Εταιρεία, προέκυψε ένα πρόβλημα με την πληρωμή κάποιου τιμολογίου, για το οποίο θεώρησε υπεύθυνο τον χαμηλόβαθμο συνάδελφο. Σε βάρος του έκανε εγγραφη καταγγελία, αναφέροντας και για λεωφορεία τα οποίο ήταν ιδιοκτησίας του χαμηλόβαθμου συναδέλφου και τα οποία διενεργούσαν δρομολόγια για την Εταιρεία. Το θέμα είχε κυκλοφορήσει και αυτό ως φήμη εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. (Τότε οι φήμες έκαναν λόγο για 2 λεωφορεία, ενώ πρόσφατα για 5). Ενώ φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από φήμες, καθώς υπάχουν σοβαρές ενδείξεις, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμία απόδειξη (τα συγκεκριμένα λεωφορεία φέρονται να είναι ιδιοκτησίας ατόμων εκτός του περιβάλλοντος του ελεγχόμενου). Υπάρχει μόνον η βεβαιότητα της Εταιρείας οτι θα βρεθούν τελικά τα στοιχεία, τα οποία θα είναι καταδικαστικά δια τον συνάδελφο.
Σοβαρές ενδείξεις υπάρχουν επίσης για τον Προιστάμενο και για τον Διευθυντή του ελεγχόμενου, οι οποίοι υπέγραφαν και ενέκριναν τα όποια τιμολόγια και οι οποίοι μέχρι στιγμής δεν ελέγχονται. Λέγεται οτι οι ανωτέρω θα ελεγχθούν για άλλες εργολαβίες (αυτοκίνητα, κοπή χόρτων κλπ).
1. Αμεση : Μόνον άμεση δεν ήταν η αντίδραση της Διοίκησης. Το θέμα ήταν γνωστό εδώ και δύο χρόνια σε ΟΛΟΥΣ.
2. 4μηνη διαθεσιμότητα : Εκ παραδρομής προφανώς, αναφέρθηκε 4μηνη και όχι 6μηνη διαθεσιμότητα.
3. Η έρευνα υποτίθεται οτι είναι μυστική και σε εξέλιξη. Χωρίς να υπάρχει τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, παρά μόνο μια απόφαση για διαθεσιμότητα και πολλές φημες, διαρρέεται έντεχνα προς τον τύπο δημοσίευμα, το οποίο καταδεικνύει τα δήθεν ακαριαία αντανακλαστικά της Διοίκησης, καθώς και την "άτεγκτη" στάση της.
Επιτρέψτε μας να σας γνωρίσουμε κάποιες λεπτομέρειες :
Η έρευνα διεξάγεται ύσταρα από καταγγελία συγκεκριμένου "Πολίτη", ο οποίος είναι εργολάβος και διαθέτει λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού.
Ο συγκεκριμένος "Πολίτης' άρχισε να συνεργάζεται με τα ΕΛΠΕ κατόπιν πολιτικής "σύστασης", η οποία απευθύνθηκε σε σε υψηλόβαθμο στέλεχος και όχι στον χαμηλόβαθμο υπάλληλο ο οποίος ελέγχεται.
Στην πορεία της συνεργασίας με την Εταιρεία, προέκυψε ένα πρόβλημα με την πληρωμή κάποιου τιμολογίου, για το οποίο θεώρησε υπεύθυνο τον χαμηλόβαθμο συνάδελφο. Σε βάρος του έκανε εγγραφη καταγγελία, αναφέροντας και για λεωφορεία τα οποίο ήταν ιδιοκτησίας του χαμηλόβαθμου συναδέλφου και τα οποία διενεργούσαν δρομολόγια για την Εταιρεία. Το θέμα είχε κυκλοφορήσει και αυτό ως φήμη εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. (Τότε οι φήμες έκαναν λόγο για 2 λεωφορεία, ενώ πρόσφατα για 5). Ενώ φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από φήμες, καθώς υπάχουν σοβαρές ενδείξεις, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμία απόδειξη (τα συγκεκριμένα λεωφορεία φέρονται να είναι ιδιοκτησίας ατόμων εκτός του περιβάλλοντος του ελεγχόμενου). Υπάρχει μόνον η βεβαιότητα της Εταιρείας οτι θα βρεθούν τελικά τα στοιχεία, τα οποία θα είναι καταδικαστικά δια τον συνάδελφο.
Σοβαρές ενδείξεις υπάρχουν επίσης για τον Προιστάμενο και για τον Διευθυντή του ελεγχόμενου, οι οποίοι υπέγραφαν και ενέκριναν τα όποια τιμολόγια και οι οποίοι μέχρι στιγμής δεν ελέγχονται. Λέγεται οτι οι ανωτέρω θα ελεγχθούν για άλλες εργολαβίες (αυτοκίνητα, κοπή χόρτων κλπ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου