Δεν γνωρίζουμε εάν η Διοίκηση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει τα ΕΛΠΕ ως χρηματοπιστωτικό Όμιλο Αν όμως, θέλει να εξακολουθήσουν να είναι παραγωγικός Όμιλος, θα έπρεπε ΗΔΗ να έχουν πραγματοποιηθεί προσλήψεις.
Το θέμα των προσλήψεων πρέπει πλέον να αντιμετωπιστεί ως κορυφαίο θέμα ασφάλειας για τις εγκαταστάσεις και για την γύρω περιοχή. Όσον αφορά τις οικονομίστικες αντιλήψεις, όπως αυτές εκφράστηκαν στην τελευταία συνέντευξη του Προέδρου, δεν ευσταθούν και για μια ακόμα φορά θα γράψουμε γιατί:
- Με προσλήψεις προσωπικού, μειώνονται οι υπερωρίες που γίνονται από τους υψηλόμισθους υπερήλικες.
- Ακόμα και αν δεχτούμε ότι μέσο- ή μακροπρόθεσμα θα έχουμε αύξηση του κόστους παραγωγής λόγω των μισθολογίων ποιος μπορεί να πει ότι σε 10 ή 15 χρόνια από σήμερα η τεχνολογία δεν θα έχει οδηγήσει σε μεθόδους παραγωγής τέτοιες όπου το κόστος μισθοδοσίας να είναι ασήμαντο.
Πόσο παράλογο, αίολο, φθηνό και ανεύθυνο φαντάζει λοιπόν το επιχείρημα "επειδή σε 10-15 χρόνια από σήμερα είναι πολύ πιθανό να έχουμε μεγάλο πρόβλημα με το κόστος παραγωγής δεν κάνουμε προσλήψεις, οι οποίες θα μειώσουν σίγουρα και άμεσα το κόστος παραγωγής και αφετέρου θέτουμε τις εγκαταστάσεις και την γύρω περιοχή σε σοβαρότατο κίνδυνο αφού αφήνουμε τις εγκαταστάσεις στα χέρια έμπειρων μεν 55άρηδων, οι οποίοι όμως δουλεύουν σχεδόν σε συνεχή βάση 12 ώρες την ημέρα, μέρα - νύχτα, 7 ημέρες την εβδομάδα επί 365 ημέρες το χρόνο χωρίς εορτές και αργίες".
Οι εφημερίδες και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης (μέχρι την ώρα που δημοσιεύσαμε αυτό το άρθρο) αντιμετώπισαν το θέμα ως εξής:
Ο Φιλελεύθερος, η Ναυτεμπορική, reporter.gr, Έθνος, Ημερησία, Ελεύθερος Τύπος : Με προβλήματα αναμένεται να ξεκινήσει την ερχόμενη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου η διακίνηση του πετρελαίου θέρμανσης, καθώς οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Πετρέλαια πραγματοποιούν 24ωρη απεργία. Η απεργία συμπίπτει με την πρώτη ημέρα διακίνησης του πετρελαίου θέρμανσης στην αγορά και αυτό συνεπάγεται ότι δεν θα γίνονται φορτώσεις πετρελαίου από τα τρία διυλιστήρια των ΕΛΠΕ σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη, που καλύπτουν πάνω από το 70% της αγοράς. Το Σωματείο των εργαζομένων έκανε λόγο για μη ασφαλή λειτουργία των διυλιστηρίων λόγω ελλείψεων προσωπικού. Όπως είπαν, εκκρεμούν 250 προσλήψεις από τον Ιούλιο του 2006, οι οποίες δεν υλοποιούνται επειδή, σύμφωνα με το Σωματείο, η διοίκηση της εταιρίας προωθεί χαμηλότερα μισθολογικά κλιμάκια για τους νεοπροσλαμβανόμενους. Οι εργαζόμενοι απέδωσαν επίσης τα προβλήματα ασφάλειας στην ανάθεση εργασιών συντήρησης εγκαταστάσεων σε εργολάβους.
Η γνωστή κα. Χρύσα Λιάγγου στο Euro2day εκτός των παραπάνω, λέει επίσης ότι οι εργαζόμενοι αντιτίθενται σε αυτά που δήλωσε ο Πρόεδρος στην συνέντευξη που της έδωσε στην Καθημερινή της Κυριακής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου